Verzending & Levering

levering i DK

Alle ordrer over € 40 er for € 3,95 og ordrer under € 40 er for € 5,95 adresser i Danmark. Hvis du bestiller en vare til en pris af € 40 eller mere, og du bor i Holland, er du garanteret gratis levering af din ordre.

Dette gælder for alle adresser i Holland, inklusive Vadeøerneasdasd! Andre priser gælder uden for Holland. Se tabellen herunder for mere information.


Aften levering

Bestillinger, som alle produkter er på lager, kan leveres om aftenen. Du kan vælge mellem alle arbejdsdage undtagen den aktuelle. Du kan vælge aftenlevering under kassen. Vi opkræver € 0,95 for aftenlevering.

Fordelene ved PostNLs aftenlevering

Ideel, hvis du ikke er hjemme i løbet af dagen
Hurtig levering af din ordre
Levering 5 nætter om ugen (arbejdsdage).

Levering med GLS

Levering af din ordre går gennem vores partner GLS. I Holland leverer de mellem kl. 08.00 og 18.00 på hverdage og på lørdage mellem kl. 08.00 og 15.00 

Arbejdsdage er fra mandag til fredag ​​bortset fra helligdage. Desværre kan forsendelser til Belgien ikke leveres på lørdage på dette tidspunkt. GLS leverer ikke til PO-bokse. Kontroller din pakke for skader ved modtagelse. Hvis det ser ud til, at produkterne er beskadiget, behøver du ikke at acceptere forsendelsen. Hvis du oplever et problem med din ordre / produkt, så venligst kontakt os.

GLS/PostNL

                                 

                                                                          

Leveringstid

Når vi har modtaget betalingen for din ordre, behandler og sender vi dit produkt (er).

Hvis du bestiller på hverdage før 17:00, leveres pakken den næste arbejdsdag. Hvis du bestiller i weekenden, bruger vi en leveringstid på to arbejdsdage. I disse tilfælde antager vi, at produktet er på lager hos os. Ellers tager det desværre længere, før vi kan levere. Vi holder dig altid informeret via e-mail.


For eksempel:

- En ordre, der afgives mandag før kl. 17.00, leveres på tirsdag.
- En ordre afgivet på lørdag leveres derfor på tirsdag.

Vælg din leveringsdag

Altena-Web tilbyder dig sammen med vores leveringspartner GLS alle mulighederne for at gøre det så let som muligt for dig. På forsendelsesdagen modtager du en e-mail, hvor vi tilbyder dig FlexDelivery Service. Du kan derefter direkte angive til GLS via det særlige websted, der er nævnt i mailen:


Om forsendelsen skal tilbydes en anden dag. Eller at det skal arrangeres i en pakkeforretning, så den kan hentes der


Eller at det samles på GLS-depotet. På denne måde kan du bestemme dig selv, hvor og hvornår leveringen finder sted.

Forsendelsesomkostninger

Da de produkter, vi leverer, varierer betydeligt i størrelse og vægt, bruger vi forskellige satser til levering. 

For ordrer under € 40, - € 6,95 forsendelsesomkostninger

For ordrer ovenfor € 40, - € 3,95 forsendelsesomkostninger

Følg din ordre

Du vil modtage en e-mail med meddelelse om afsendelse, så snart dine produkter er sendt fra vores behandlingscenter. Denne meddelelse indeholder et GLS-sporingsnummer til din ordre samt et link, der fører dig direkte til Track & amp; Sporingssted bringer din forsendelse. Med dit 14-cifrede pakkenummer og dit postnummer sporer GLS den pakke, der er på vej til dig. På denne måde kan du se nøjagtigt, hvor din pakke er bag din computer. Så du er altid opmærksom på den forventede leveringstid.

Du kan også indikere på dette GLS-sted, at leveringen kan tilbydes naboerne, hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet. GLS's politik er, at dette ikke sker automatisk, men kun hvis du udtrykkeligt angiver dette.

Returindstillinger

Når man køber produkter, har forbrugeren mulighed for at opløse aftalen i 30 dage uden at give nogen grund. Denne afkølingsperiode starter dagen efter modtagelse af produktet af forbrugeren eller en repræsentant, der er udpeget på forhånd af forbrugeren og annonceret til iværksætteren. Selv hvis du ikke er tilfreds med det leverede produkt, f.eks. På grund af skader eller defekter, kan du returnere produktet.

Når vi modtager pakken tilbage, vil vi se på de specifikke klager, og vi vil kontakte dig for en passende løsning. Hvis du ønsker at bruge returindstillingerne, kan du besøge retursiden. Her kan du udfylde en formular, der automatisk starter returanmodningen. Udfyld denne formular så fuldt som muligt, og angiv eventuelt yderligere oplysninger. Du vil modtage en meddelelse, der bekræfter din anmodning og eventuelle yderligere instruktioner. For alle detaljer vedrørende din ret til hævning og returneringsmuligheder henvises til vores vilkår og betingelser.


Penge tilbage ved retur

Iværksætteren refunderer alle betalinger, som forbrugeren har foretaget, inklusive eventuelle leveringsomkostninger (ikke returomkostningerne, medmindre produktet ikke er forsvarligt), som entreprenøren opkræver for det returnerede produkt uden forsinkelse, men inden for 14 dage efter den dag, hvor forbrugeren annullerer det. rapporter. Medmindre iværksætteren tilbyder at indsamle produktet selv, kan han vente med at betale tilbage, indtil han har modtaget produktet, eller indtil forbrugeren viser, at han har sendt produktet tilbage, alt efter hvad der er tidligere. Iværksætteren bruger den samme betalingsmetode, som forbrugeren brugte til refusion, medmindre forbrugeren accepterer en anden metode. Refusionen er gratis for forbrugeren.

Afhentes efter aftale

Ud over muligheden for at få din ordre leveret til dit hjem eller til en anden adresse, tilbyder Plustoys.nl også muligheden for at indsamle produkterne fra os.

Dette sker på vores lager, der er placeret i Waalwijk. Hvis du ønsker at gøre brug af dette, skal du aftale en aftale. For dette kan du kontakte os ved at ringe til 0416-740039, eller ved at sende en e-mail til [email protected]

Når du afhenter din ordre, kan du kun betale kontant, ikke med de betalingsmuligheder, der findes andre steder på dette websted.